Een sterke merkidentiteit, ook op sociale media

Om een sterk merk te worden, is het belangrijk dat je je merkidentiteit niet enkel vertaalt naar je website, maar ook naar je social mediakanalen. Dit doen we door je bedrijfspagina en social mediacontent te voorzien van de juiste branding, en een passende tone of voice te hanteren in de volledige online communicatie. 

Dankzij consequente branding wordt je merk herkenbaar, wat je naamsbekendheid alleen maar ten goede komt.

Een sterk merk worden?

Style element darkblue

Naamsbekendheid vergroten

Wie is er aanwezig op sociale media? Juist, bijna iedereen! Zo ook jouw potentiële klanten. We bereiken hen met gerichte targeting zodat je snel de nodige naamsbekendheid kan opbouwen. En dat bij diegenen die zeker van jouw producten of diensten gehoord moeten hebben!

Content die interactie en volgers oplevert

We zorgen voor content die interactie oplevert én nieuwe paginavolgers aantrekt. Hoe we dat doen? Origineel zijn, afgewisseld met informatieve posts op een luchtige manier gebracht. We zorgen voor afwisselende content die de doelgroep doet verlangen naar meer. Ook goed community management mag niet ontbreken: we laten de berichtjes van jouw klanten niet onbeantwoord zodat jouw organisatie steeds uitstraalt in klantvriendelijkheid.

Door interactie en paginavolgers op te bouwen, krijgt de zichtbaarheid van onze social mediacontent een boost en kunnen we nóg meer potentiële klanten bereiken.

Adverteren om je resultaten een boost te geven

Het organisch bereik van social media posts ligt erg laag, waardoor je pas echt verschil zal merken als je op sociale media gaat adverteren. Gelukkig kan je, bijvoorbeeld op Facebook, voor een laag advertentiebudget al stevige resultaten behalen.

Natuurlijk blijven we ook inzetten op organische posts om je bedrijfspagina levendig en dynamisch te houden. Al je nieuwe paginavolgers hebben ook honger naar content, toch?

Social mediacampagnes die werken

We zetten doordachte social mediacampagnes op zodat potentiële klanten jouw producten of diensten leren kennen. In een volgende fase focussen onze campagnes erop om deze potentiële klanten om te zetten in websitebezoekers. Vervolgens gaan we deze websitebezoekers omzetten in leads. En die leads, die worden dan weer klanten.

Een sterke social mediastrategie houdt rekening met in welke fase van het aankoopproces de klant zich bevindt. Onze strategie focust dan ook op het delen van de juiste content op het juiste moment, naar de juiste doelgroep.

Nood aan meer interactie en extra klanten?

Style elements blue