De webapplicatie blinkt vooral uit in veelzijdigheid. “Het platform biedt het overzicht dat ik nodig had. Alle taken worden automatisch opgevolgd, waardoor er veel administratief werk wegvalt en er meer tijd vrijkomt voor andere zaken.”, aldus Céderic Messiaen.
Alle functionaliteiten voor een efficiënte werking van het bedrijf, zijn aanwezig:
- Beheren van dossiers van overledenen
- Een planningstool geïntegreerd met de dossiers, zodat de taken uit deze dossiers automatisch aan de planning gekoppeld kunnen worden
- Aansturing en opvolging van het drukwerk
- Automatiseren van de noodzakelijke aangiftes
- Beheren van producten, leveranciers, taak- en product templates
- Offertes en facturen opmaken en versturen
- Koppeling met Exact Online zodat manueel boekhoudwerk geautomatiseerd wordt
- Condoleanties via het rouwregister op de website verzamelen voor de naasten
- En nog veel meer!
Hieronder lichten we de werking van enkele functionaliteiten extra toe.
Gemakkelijk dossiers aanmaken en beheren
Een dossier bestaat uit verschillende fiches die elk apart aanpasbaar zijn. Denk hierbij aan de gegevens van een persoon, de plechtigheid, de aangiftes voor de instanties, het drukwerk, etc. Elke fiche is flexibel toepasbaar per dossier, in functie van de wensen van de naasten en de administratieve verplichtingen.
Aan elke fiche kunnen automatische taken gelinkt worden, maar kunnen er ook manuele taken worden toegevoegd. Een fiche krijgt groen licht van zodra alle taken uitgevoerd werden zodat er telkens een goed overzicht is van wat er nog moet gebeuren.
Gebruiksvriendelijke planningstool voor maximale tijdsbesparing
Vroeger gebeurde de planning aan de hand van een complex Excel-bestand, dat zeer moeilijk te onderhouden was. Om dit op te lossen, integreerden we een automatische planningstool in het platform. Het aanmaken van een nieuw dossier brengt bepaalde taken met zich mee, die dankzij deze integratie automatisch in de planningstool terechtkomen.
Het handmatig invoeren van alle taken is dus volledig verleden tijd. Het resultaat? Maximale tijdsbesparing, meer controle en een betere samenwerking!